Showing posts with label Review Movie. Show all posts
Showing posts with label Review Movie. Show all posts

Wednesday, June 15, 2016

5 Babak Dalam The Conjuring 2 Yang Boleh Buat Gugur Jantung

Annyeong ! 

Kih kih kih, sebab ni bulan puasa so berani sikitlah Cik Ct nak bercerita tentang cerita hantu... Buat para peminat horror movie, mesti korang dah tahu kan movie ni dah mula ditayangkan di pawagam sejak 9 Jun 2016.

Yippie lepas 3 tahun after the first series, akhirnya The Conjuring 2 kembali ! Siapa yang belum movie ticket tu cepat2 lah booking ya~^^ Bulan puasa ni kurang sikit takutnya (yeke?~ hohoho)

DP - The Conjuring 2

Sikit sinopsis The Conjuring 2...

Friday, February 19, 2016

REVIEW | MOVIE BARU : The Other Side of The Door (2016 film)

Assalamualaikum n hai ...

Korang peminat movie seram + thriller + menyayat hati tak? 
Kalau ya, Ct ada nak recommendkan satu movie baru...
Sedih gak la.. Baru tengok trailer dia je, rasa nak nangis, tapiiii... masih ada SERAMMM....
Nak tahu Ct nak gtau movie ni cerita tentang apa? dan apa tajuknya?? Cikidout kat bawah k~^^

The Other Side of the Door 2016.jpg

THE OTHER SIDE OF THE DOOR tajuknya,..
Bakal ditayangkan pada 25 Februari 2016 ni...

Thursday, December 24, 2015

Follow by Email