Showing posts with label Review Cerpen. Show all posts
Showing posts with label Review Cerpen. Show all posts

Tuesday, December 22, 2015

Teaser Novel | Karya Baru Ct Roxalynna...

.:Random Teaser:.


"Kita kahwin?" soal si jejaka sambil dijongketkan sebelah keningnya.
Hana terkesima. Gilalah!
"Saya ni masih seorang pelajar. Pelajar di kolej matrikulasi pula tu. Undang-undang matrik, student mana boleh kahwin selagi bergelar pelajar sini," ujar Hana, bersungguh-sungguh. Hingga berkerut dahinya cuba menerangkan situasi sebenar.
Si jejaka di sebelah hanya mampu memuncungkan bibir. Terkulat-kulat dia membuang pandang ke arah wajah Hana.
******
"Tunang???" Pulak!

Nurin Hana Rose melopong. Tergamam. Nak jawab apa?

.>>P/S : teaser ni tak full<<
★★★★★☆☆☆☆☆★★★★★☆☆☆☆☆
Psstttt.... agak2 ni cerita mana ek?
Korang rasa menarik tak?
Nama watak2 tu macam kenal ?
Pernah baca tak kat portal p2u...
Tapi tajuk lain?
Huhuhu...

Ok lah, tak nak berteka-teki... tajuknya kat bawah ni haaa....

Sunday, August 16, 2015

Projek Amal : Antologi Cerpen Setulus Kasih Buatmu ~ ^^


AKAN DATANG...

Kompilasi cerpen gabungan 11 orang penulis...

Termasuk saya...

Hasil daripada pembelian antologi ini bakal disalurkan ke rumah anak2 yatim...

Mari kita membaca sambil beramal...

Semoga sama2 diganjarkan pahala hendaknya :)

#AntologiCerpenSetulusKasihBuatmu

#ProjekCerpenAmal

Thursday, June 25, 2015

#Kenangan - Pilihan Editor Ilham Karangkraf?

ASSALAMUALAIKUM~^^

Mmmm...
Izinkan Cik Ct kununnya senyum tersipu-sipu dulu...
huahahaha..
*padahal dah tergelak guling2 dah ni*
*mohon penampaq sedasss bior tersedar sikit gelak tak hengat cik t ni*
kih3...

Ok2, bismillahirrahmaanirrahim~
(kat cni baru nak baca basmalah? aptb la ko Ct~ better ada dr takde kan)

Ok , n3 kali ni nak ceta pasaipa ek?
Huhuu, tu you see the tajuk?
nampak tak?
nampak kan?
muhehehehehe *tersengih2 lg mcm kerang busuk*
Maluuuuu maluuu nak ceta~
Kang orang pk aku riak plak...

Follow by Email