Showing posts with label Raya/Puasa. Show all posts
Showing posts with label Raya/Puasa. Show all posts

Saturday, July 04, 2015

Friday, July 03, 2015

Thursday, July 02, 2015

Wednesday, July 01, 2015

#Cabaran20Hari | Day 5 : Pengalaman Pahit di Bulan Puasa

7/01/2015 11:50:00 PM 0 Comments

ASSALAMUALAIKUM~^^

Hari ni Cik Ct tentang pengalaman pahit Cik Ct di bulan puasa...
Cik Ct tahu, korang semua pasti ada pengalaman pahit masing2 di bulan puasa yg tak boleh nak lupakan, kan?

Huhu.
Cik Ct pun ada..
Bila ingat balik...
Memang rasa macam...
Terkilan.

Apa yg pahit sangat?
Huhu..
Kejadian pahit ni..

yg first2, aku takley lupa masa aku form 1 dulu... huhuhu.
pagi tu , as usual,
aku sahur ngan family...
ada mak n abah plus yaie (atok lelaki, Jawa mostly panggil yaie~^^)

masa sahur, memang aku selalu juntai kaki kat bawah kan..
yelah, makan kat meja makan kan.
bukan duduk bersila di bawah...

haha.
*kesat air mata sat*
teringat balik insiden tu, mmg terasa semula ngilunya that pain..!
apa jadi?

Friday, June 26, 2015

#Cabaran20Hari Raya/Puasa 2015

6/26/2015 09:37:00 PM 0 Comments

#CABARAN 20 HARI



Sesungguhnya cabaran dan dugaan itu hadir untuk menguji kekuatan kita. 

Kali ini,#Cabaran20Hari untuk menguji adakah anda blogger TEGAR?

#Cabaran20Hari adalah cabaran selama 20 hari di mana setiap hari anda perlu membuat entri menggunakan tajuk yang di beri beserta kata kunci atau keyword   #Cabaran20Hari di dalam setiap entri.

Cabaran akan bermula pada hari esok, 27 Jun 2015 sehingga 16 Julai 2015

Wahh!! Dah mula? 

Ya! 

Jom sahut cabaran ini!