Friday, December 18, 2015

# 8share # Tips

Test : Apa perbezaan Kopi 'Decaf' dengan kopi biasa?

Assalamualaikum.
Holla.

56d1


Hari ni kita bercerita tentang kopi nampaknya. Korang pernah dengar tak apa benda 'decaf' tu? Tahu tak apa tu decaf. Buat yang tak tahu *yang tahu tu diam2 je yer* , meh aku gtau apa tu decaf... 
decaf tu maksudnya tanpa kafein...

kopi tanpa kafein? macam mana tu? rasanya sama ke macam kopi biasa? lagi bagus atau lagi bad rasanya...? 

well well well west *ehhh?* hahaha. kalau korang nak tau......

Silalah, klik SINI^^

1 comment:

  1. singgah sini ye.. :)

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/

    ReplyDelete