Perkara2 yang tak boleh dibeli dengan Wang Ringgit | 8Share

30.12.15

Assalamualaikum. Holla ^^

Dalam hidup ni, ada beberapa perkara yang memang tak boleh tak ada dalam hidup kita.
Sama jugaklah macam 8 perkara ni... kalau tak ada memang macam tak tenang je rasanya hidup ni...
Apa 8 perkara yang penting tu? Penting sangat tapi tak boleh dibeli dengan wang ringgit?

Image result for gambar keluarga bahagia

Haaaa, nak tahu, sila klik SINI.

P/S : 
pada Ct kelapan-lapan perkara ni memang WIN! Korang bagilah berjuta ringgit sekalipun, kalau takda 8 perkara ni, memang macam 'kosong' je hidup ni^^

You Might Also Like

2 comments

  1. Replies
    1. terima kasih Cik EN.. Maaf baru sekarang sempat reply hehe

      Delete